وب شخصی حسن حسین نیا

!!! می میخورم و تو میکنی بد مستی ............ خاکم به دهان مگر که مستی ربی

وب شخصی حسن حسین نیا

!!! می میخورم و تو میکنی بد مستی ............ خاکم به دهان مگر که مستی ربی

سهمی به نام توسعه چشم انداز شمال ( وشمال )

شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۴:۳۲ ب.ظ

شرکت سرمایه گذاری توسعه چشم انداز شمال که در بازار پایه معامله می گردد دارای برنامه های مهم توسعه ای و اهداف اقتصادی مهم می باشد .

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری چشم‌انداز توسعه شمال در سال 93 طی بیاناتی گفت: با حمایت و نظر مساعد استاندار مازندران این شرکت در صدد سرمایه‌گذاری در بخش شیلات و تولید ماهیان خاویاری است.ایشان در ادامه در آن زمان به موارد زیر جهت برنامه ریزی اشاره کرد : برنامه استراتژیک پنج ساله آتی شرکت، ورود به بازار اصلی فرا بورس کشور، ایجاد تنوع در سرمایه‌گذاری‌ها، ایجاد و ثبت دفتر هماهنگی شرکت در تهران، جذب مشاوران و نیروهای متخصص، عضویت در کانون نهادهای سرمایه‌گذاری کشور، حضور فعال‌تر در بازار سرمایه با همراهی شرکت امید عصر، گسترش بخش تحقیق و توسعه شرکت، دریافت مجوز هلدینگ چشم‌انداز توسعه شمال از سازمان بورس و اوراق بهادار، افزایش سرمایه و پیگیری روند اجرایی طرح‌های تولیدی را از محوری‌ترین برنامه‌ها و فعالیت‌های آینده شرکت برشمرد.

از دیگر سو این شرکت سابقه فعالیت در حوزه بافت فرسوده و نوسازی با تضمین سود را دارد . 
به نظر میرسد که در شرایط فعلی تلاش شرکت جهت افزایش سرمایه برای کسب نقدینگی از اهمیت دو چندان برخوردار است ، ذات شرکت های سرمایه گذاری وابسته به نقدینگی و سرمایه در گردش آن هاست . در عین حال با عنایت به اینکه شرکت دارای سود انباشته می باشد و صورت های مالی آن از شفافیت برخوردار است ادامه روند با توسعه فعالیت ها به کسب جایگاه بایسته این شرکت در بازار سرمایه کمک شایانی بکند . 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۱۶
حسن حسین نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی