وب شخصی حسن حسین نیا

!!! می میخورم و تو میکنی بد مستی ............ خاکم به دهان مگر که مستی ربی

وب شخصی حسن حسین نیا

!!! می میخورم و تو میکنی بد مستی ............ خاکم به دهان مگر که مستی ربی

۳۷ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

انس طلای جهانی در مهرماه 96 نمودار نوسانی در بازه بین 1260 و 1314 دلاری را برای خود ترسیم کرد ، روز اول مهر ماه 96 مصادف با 23 ماه سپتامبر 2017 با نرخ 1296.61 دلاری کار خود را شروع کرد ، و در ادامه در بالاترین قیمت ، قله 1313.53  و پایین ترین قیمت کف 1260.62  را روی نمودار ساخت و روز 29 مهر مصادف با 21  ماه سپتامبر با نرخ 1280.13 دلار به کار خود پایان داد . در ماه گذشته شمسی انس جهانی طلا شاهد افت تقریبی 1.3 %  نسبت به اول ماه بود .

مروری بر پیشبینی قیمت طلای جهانی در گزارش ماه قبل :

در تحلیل ماه قبل خواندیم که : در ماه پیش رو به نظر میرسد روابط سیاسی داخلی ایالات متحده و بحران ها منطقه ای درتداوم روند شروع شده تاثیر گذار باشند ولی علی ایحال عامل مهم و تاثیر گذار در روند طلای جهانی همچنان می تواند آمارهای اقتصادی آمریکا و تغییرات نرخ بهره بانک های مرکزی بزرگ جهان باشد . به نظر میرسد در ماه آینده خورشیدی با توجه به نتایج تازه ترین نشست فدرال رزرو و همچنین کاهش واکنش های سرمایه گذاران جهانی به رخدادهای شبه جزیره کره شاهد تثبیت انس جهانی طلا در کانال 1200 دلاری و نزول انس طلا نسبت به میانگین بازدهی ماه قبل باشیم .

مختصری از آنچه رخ داده :

در ماهی که گذشت شاهد نوسانات زیادی در طلای جهانی بودیم تنش های سیاسی داخلی و خارجی ایالات متحده بیشترین تاثیر را بر روی روند فلز زرد داشتند .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۶ ، ۱۶:۱۳
حسن حسین نیا