وب شخصی حسن حسین نیا

!!! می میخورم و تو میکنی بد مستی ............ خاکم به دهان مگر که مستی ربی

وب شخصی حسن حسین نیا

!!! می میخورم و تو میکنی بد مستی ............ خاکم به دهان مگر که مستی ربی

بمیلا سهمی در بازار توافقی

دوشنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۶، ۰۱:۱۱ ب.ظ

تعداد سهام 320 میلیون می باشد .

این شرکت در سال 1390 تاسیس شد ، در ابتدا هدف از آن تجارت در حوزه تخصصی آهن و فولاد بود که بعدها صنایع شیمیایی و سرمایه گذاری در این زمینه نیز به آن افزوده شد .

 سال 94 یکی از پروژه های اصلی شرکت در زمینه تولید محصولات شیمیایی راه اندازی شد  ، شرکت نفت میلاد پارس با همکاری و مشارکت تعدادی از اساتید دانشگاهی، به عنوان نخستین شرکت تخصصی تولید اقتصادی محصول روغن فرآیند لاستیک سبز در خاورمیانه در نیمه دوم سال ۱۳۹۴ با پروانه بهره برداری به ظرفیت ۱۷۰ هزار تن تولید در سال تاسیس شد. این شرکت که در حال افزایش سطح تولید خود برای نزدیک شدن به ظرفیت اسمی می باشد یکی از برگهای برنده شرکت بمیلا می باشد .

با گشایش های صورت گرفته در سطح جهانی بعد از برجام باید شاهد شکوفائی بیشتر شرکت در امر صادرات و واردات باشیم ، سودسازی مستمر و رفتار تخصصی در حیطه های سرمایه گذاری جذابیت مضاعفی را به این نماد می دهد .

امکان معاملات آنلاین برای این نماد در بازار پایه و سطح نوسان 10% مثبت و منفی برای این نماد بر شفافیت معاملاتی و جاذبه های این نماد افزوده ، با رد شدن نماد از سطح قیمتی 100 تومان باید شاهد تداوم رشد این نماد با بنیاد عالی باشیم .

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۰۷
حسن حسین نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی