وب شخصی حسن حسین نیا

!!! می میخورم و تو میکنی بد مستی ............ خاکم به دهان مگر که مستی ربی

وب شخصی حسن حسین نیا

!!! می میخورم و تو میکنی بد مستی ............ خاکم به دهان مگر که مستی ربی

افزایش یکبار دیگر نرخ بهره فدرال رزرو برای سال 2017

پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۳۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه اینترنتی رویترز، در حالی که فدرال رزرو آمریکا اعلام کرده است که احتمال افزایش نرخ بهره تا پایان امسال همچنان وجود دارد، ارزش دلار در آغاز مبادلات امروز پنجشنبه با افزایش روبرو شده و این مساله موجب کاهش قیمت طلا در بازارهای بین المللی شده است. قیمت طلا به پایین ترین سطح خود در 3 هفته اخیر رسیده است.

بر اساس این گزارش قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی با 0.2 درصد کاهش به کمتر از 1298 دلار رسیده است که این پایین ترین رقم از اواخر اوت به شمار می رود.

افزایش ارزش دلار بار دیگر موجب کاهش تقاضا برای طلا در بازارهای جهانی شده و شاخص سهام آسیا را نیز کاهش داده است.

فدرال رزرو آمریکا در پایان نشست چهارشنبه نرخ بهره را بدون تغییر حفظ کرده ولی نشان داده است که احتمال افزایش یک بار دیگر نرخ بهره تا پایان امسال همچنان وجود دارد.

فدرال رزرو آمریکا همچنین قصد دارد برنامه کاهش تراز مالی 4.2 تریلیون دلاری خود را از اکتبر آغاز کند. 11 نفر از 16 سیاستگذار فدرال رزرو آمریکا در این نشست اعلام کردند که نرخ بهره در شرایط کنونی در وضعیت مناسبی قرار دارد و نیازی به تغییر آن نخواهد بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۳۰
حسن حسین نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی